söndag 19 april 2015

Ravenfeather a.k.a Raven


Namn: Ravenfeather
Smeknamn: Raven
Ålder: 11 år
Kön: Valack
Ras: Morgan Häst
Inrikting: Fälttävling
Favorit godis: Morötter
Favorit polare: Lovesong
Övrigt: Raven är en väldigt godhjärtad häst med mycket att erbjuda då han har vunnit många tävlingar och hjärtan. Han har haft oturen att ha behöva flytta runt mellan olika familjer och har aldrig stannat hos en ägare längre än 1 år. Hans senaste ägare bodde i Norge och skulle flytta till USA, och var då tvungen att sälja honom. Raven har visat goda kunskaper inom varje gren och har som unghäst tävlat inom fälttävlan. Jag såg en annons om honom på internet och var bara tvungen att träffa honom. Efter inspektering och provridning så bestämde jag mig för att ta hem honom. Han kommer stanna hos mig ganska länge tror jag. Ända tills han blir en liten skogsmulle! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar